Thursday, September 27, 2007

Weekend Di Rumah MIL...Huhuuhuuu...

Insyaallah esok petang...Yon ajak balik Sepang...maybe tido semalam kat umah MIL...yerla...dah lama tak tido sana sejak bersalinkan Aqilah..sian gak ngan mak abah mertua aku...Isnin aku kena cuti coz my mom cuti balik kg...sapa nak jaga si tomei tu...so aku kena cuti...tapi Yon keje..so..tak lehla nak tido lama umah MIL..ahad petang dah kena balik KL.. Raya ni dah discus...balik kg aku...yeeehuuuu.... acara pujuk memujuk tak perlu..coz Yon dengan sendirinya angkat tangan menyerah diri...muahahahahha...aku tahu maybe dia seronok balik kg aku...coz ada suasana kg...kat kg dia...tak de suasana kg..umah dalam taman mana ada rasa suasana kg...apapun..aku act dah ready dari segi mental dan fizikal nak beraya umah Ibu Mertua Ku iteeewww...tapi tetiba ada orang menyerah kalah..alhamdulillah...huhuhuhuu...tak per la abang..next year insyaallah kita beraya di rumah abang pulak ye...sayang akan ikut abang beraya di rumah Ibu MertuaKu iteewww ye...Aqilah pun sama kan Qilah kan...Qilah ikut mama beraya umah nenek next year eh...tapi itu citer next year la....apapun..kita enjoy dulu raya kat pahang ye Qilah...mama nak buat lemang..nak makan lemang ngan rendang ayam...hari tu dah try buat rendang ayam tua...sedapnyee...act aku tak tahu yang ayam tua tu sedap bila dibuat rendang...sebelum ni aku tak pernah pandang pun ayam tua kat pasar...sekali mak aku beli...buat rendang...sedapnyeeee....yummy...daging dia kenyal...cam ayam kg plak...memang sedap....! tapi raya kedua dah bersiap nak balik sepang insyallah...dan raya ketiga balik plak Temerloh...itu plan Yon...diubah disaat akhir...aku tak tahu...

No comments: